در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره تولید محتوای بین المللی گردشگری ایران بر بهره گیری از تکنیک های نوین،خلاقانه، هوش مصنوعی و قناوری های دیجیتال در تبلیغات و تولید محتوا تاکید شد.
مراسم رونمایی از پوستر جشنواره تولید محتوای بین المللی گردشگری ایران 1404 امروز یک شنبه 27 مهر ماه 1404 با حضور انوشیروان محسنی بندپی، معاون گردشگری کشور، مسلم شجاعی مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی،محمد مهدی کریمی نژاد، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی یزد و محسن حاجی سعید رئیس جامعه انجمن های حرفه ای راهنمایان گردشگری ایران در سالن خلیج فارس معاونت گردشگری برگزار شد. محسنی بندپی در این مراسم، شناخت ظرفیت های گردشگری کشور را ضروری دانست و گفت: تولید محتوا کلیدی ترین ابزار موفقیت در حذب گردشگر خارجی است. وی بهره گیری از تکنیک های نوین،خلاقانه،هوش مصنوعی و فناوری های دیجیتال را در امر تبلیغات موضوعی بسیار مهم عنوان کرد و افزود: تولید محتوای فاخر کلیدی ترین ابزار موفقیت در جذب گردشگران است و هر کس بتواند کالای خود را بهتر و مطلوب تر عرضه کند مشتری بیشتری کسب می کند.